1 Januari!

1 januari! *jej*

Uhuhuu..Harry Potter aka Daniel Radcliffe är good looking!
Kollade på en harry potter film igår , fenixorden, skit bra , en av dem filmer jag inte sett förr.
tänkte bara chilla idag , städa rummet och om jag får så åker jag till Mirjam och sover över ,med wilma :)
men igår då..

slutet på 2011

när klockslaget slog 00.00 var jag inne på wc och kollade mig i spegeln, med vaksamma ögon.
sen så gick vi ut och sköt raketer , satt och åt, kollade TV för det mesta.
sen kom vi hem nån gångrunt halv fem, somnade  runt fem-tiden.
vaknade för en halvtimme. Mirjam ringde :)

tänkte ladda ner nå Harry Potter-filmer.. sen när alla vaknar så går jag ner och börjar göra frukost :)

raket bilder kommer senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0