Nyår!


hejsan!

"write what you feel"

Todaaj.. nyår!

Idag ska jag bara chilla.. 2012..
sen så börjar jag göra mig färdig och så åker vi till nå mamma och pappas kompisar och firar nyår där        .        
Är j*vligt trött på att deras egna familj inte räcker till..

                       >j*vlaskithimlatröttalltorkarintebloggaattdetblir"ok"<                    
det där tog typ fem minuter att göra... ,heh..

Nå i alla fall så är vädret bra :) Det snöar! och det har stormat i två dar ,sen när det slutade så kylde de till och började snöa.. :) snö in my <3

jag försökte lägga upp den här för två dar sen,funkade inte då..
Enjoyy!
http://www.youtube.com/watch?v=ETEm_wjKdpY&context=C3a05a40ADOEgsToPDskIrj5S5hkGXPP8ajWw9WChO


Länk

tre dar tills nyår..

nu ska jag kläda på mig och sen ut på en länk med hunden,tänkte fota nå lite ,sen hoppar jag i duschen och slappar framför min nyaaa TV  !

sorri för usel bloggning..orkar helt enkelt inte..


Jullov

Har  bara slappat och firat, inte orkat blogga.
idag fyller pappa, grattis.
fick en tv i julklapp, kläder,godis, resväska,kamera fodral,filmer,datorväska, kevins gamla playstation.
tvn har jag övanför sängen på en byrå.
rummet är ganska så roddit..
nästa gång jag blir sjuk tänker jag ligga och smutta soppa i sängen och kolla film , mysa  :)
nu ska jag gå!

laddar ner förhäxad :)) igen ..

Pyjamas ännu :)

matgästerna kommer först tre , så jag har tid på mig att blogga :)
idag..hmm.. ska jag antagligen inte göra mkt, sitta och äta med mormor och morfar.
nån gång runt ett ska ja gå i duschen sen fixa mig.
sitter och äter gårdagens tonfisksallad och apelsin juice med två mandariner..
God jul , ännu en gång. hoppas ni får en fantastisk X-mas!

Julafton!

*jej* stunden vi alla väntat på!
Julafton!
Presenter,familj,glädje,god mat,godis,glögg..
Ja, allt det där!
hinner tyvärr inte blogga mkt idag, ni vet, julafton.
allt som saknas är snön :(
Nååja.. om det här är det bästa med snö vi får så e jag nöjd!
tänkte skicka god jul till alla mina vänner nu!

God jul på er alla! <3

Love Yaah!

Gröön vinter (?)

Vi har inte börjat stor städa nedrevåningen ännu.
men ska nog snart.

vaknade nån gång runt elva, kollade lite tv och sånt , sen bakade vi nått smått. kokosbollar!
städat lite i rummet, ska just börja dammsuga, imorgon är det julafton !
Tänk!
Och det regnar ute..
så blir nog en grön jul ändå! nånstans djupt inne i tankarna visste jag nog alltid att vi inte skulle ha snö till julen..
men jag hoppas det fryser till rejält tills imorgon och snöar hela natten ut!
och eftersom vi har så varm vinter får vi no int nån så jätte varm sommar..
snart går jag ut skolan , lågstadiet... vill verkligen inte börja högstadiet.
blir så irriterad ibland när folk säger "högis" , usch -.-
jag menar nog blir det säkert kul och så , men deet blir så himla annorlunda, jag är egentligen bara rädd. det blir så nytt!

Noojaa... börja dammsuga nu ;)

Ni veet..

ni vet känslan man får då man är riktigt glad och man är riktigt spänd i kroppen så att det tar sjukt!
så känns det just nu!
snart är det jul!
Häppii^^
är så spänd!
imorgon blir riktigt städ dag!
ska städa nedravåningen med mamma!

OMOGEN!

du e så jävla omogen , vitto, väx upp!
du finns fan inte i min värld längre!

Efter bilder !

Jopp, nu har jag städat, blev nöjd :)
fast ska ännu dammsuga, torka nå bord och på sängen ska det vara ett överdrag och gossedjuren ska vara snyggt ställda!
Efter :
taget från dörren.


bokhylla,sminkhörna

sängen, läshörna


skrivbord,nattbord,sladdarna ska bort,btw :)

Och lite näääärzoom!


schampoot+ nån nesesär ska  inte vara där.

så imorgon så blir det att dammsuga,torka borden , och tvätta mina speglar.




Nämnt att det är två dar tills jul (?)

Städa!

Japp, om två dar är det jul och vi har MKT att städa!
det ska torkas damm, dammsugas, torka golv, kastas en himla saker !
Hoppas att vi hinner :)
nåjah, ska börja städa mitt rum nu så kan jag hjälpa mamma och pappa med hela nedravåningen senare !
lägger upp före och efter bilder just, på mitt rum ,så ser ni ..

Före:


här står jag i dörren och fotar :)

Golvet , och dator "stationen"


Här e min säng, med datorn, gosse djur och skit..

det här "hörnet" av mitt rum är nog det som alltid är mest städat!

Jo... har inte efter bilderna ännu , ska börja städa nu!
snart kommer antagligen mamma och pappa hem och lagar mat.
sen så ska jag antagligen gå ut med Milou !

dan före dan före doppare dan!

22,23,24!

tjugoandra december redan!
tiden bara flyger förbi :)
Längtar tills julen!
gick och la mig nån gång runt ett. vaknade flera gånger under natten, sen vaknade jag lite före nio :)
tänkte städa sådär grundligt idag , sen imorgon så dammsugar jag och gör allt redo för julen!
kanske händer att jag videobloggar idag, på www.systrarnasol.soclog.se!
så kolla in den bloggen :)
Men nu ska jag gå ner och laga våfflor till frukost, bloggar mera sen :)

ansiktsmask+badet!

Hejsan, har int bloggat på länge..
sitter nu i alla fall , med ansiktsmask och tänkte att jag kanske skulle gå i badet eller nått.
nån gång runt sju ska vi och fira Alexandra ! Fyller typ 18 eller 19(?)
Syrran åkte snabbt in till stan med farmor och farfar..
....

vaknade klockan tolv , skön sovmorgon :)
stack till stenco, paketerade in några paket till mig själv..
var till banken!
tänkte kolla runt lite på soclog, kanske videoblogga www.systrarnasol.soclog.se
och kanske kolla nå klipp på Youtube, eftersom jag har jullov :)¨

Oooh, så skönt..
och snart är det julafton !
Tänk!

Häppi ^^

------>Skola

Snart sticker jag till skolan, senast kvart över ska jag vara där. hoppas komma fem över :)
sen halv sju börjar festeen...
idag har jag hunnit

-städa rummet
-ätit mat
-duscha
-paketera in presenter
-sy en söndrig väska
 Pretty Proud :)
ska hinna
-äta nått smått
-kläda på mig
-laga hudlotin i fejset ^^
-fixa håret!

:)

bloggar senare efter julfesten.
slänger kanske in ett inlägg med outfit ..

Bajsjulfest !

Bajs, orkar inte med julfesten..
har inte sovt ordentligt på flera nätter, usch -.-
nåjah, idag är det julfest, som sakt orkar inte.
men iaf , så får vi ju jullov också !
sen blir det jul  :)
Väntar med spänning på julen...
Ska börja göra mig färdig snart :)

tjugondedecembertvåtusenelva!

20.12.2011 , fyra dar tills julafton..
idag har vi julfest , 18.30.
elever ska vara där 18.15
vi ska ha nå danser och sketcher, musik..
sen ska jag femma ha lucia och treona har julevangeliet..
och så nå mera program.
genrep och film hela dagen :)
sen så kommer jag hem..
måstee..

-paketera in linns present
-duscha ,göra mig färdig

lite dumt att jag bloggar , har mkt att göra nu innan jag åker bort till skolan..
inläggs rutan är vanlig igen :)
Bra!

Okej , jag ska äta nått , fixa håret,kläda på mig och sen så börjar jag antagligen åka till skolan :)

Halsont >.<

Idag har varit chill, har lite halsont just nu och ska just börja lägga mig, vill vara
utvilad tills imorgon , sov nästan inget alls förra natten.
chill skoldag imorgon, film och genrep :)

Godnatt !


jul <3

om några dar är det jul :)
häppi^^
ska paketera in nå julklappar idag och chilla :)

Färgar mig

okej, färgar mig just nu , syrran hinner inte imorgon , ska just gå och duscha.
sen går jag antagligen och sover , chill skoldag imorgon :)

Söndag kväll

sitter ännu och kollar gossip girl..
har just ätit och , ja.. ska antagligen börja gå och lägga mig om nån timme.
imorgon blir det chill skoldag, film två timmar, bildkonst och julkort :)
Så ganska bra !
nu orkar jag inte blogga mera idag, så godnatt .____.

randig tröja ^^

Nu har jag tvättat mig själv och hunden.
klätt på mig och allt.
hoppas dom här som ännu e i stan kommer hem med nå pizza elu nått.
:)

Flööff

Fluff, fluff.
inget stan idag..
jag tänkte bara förbereda för imorgon och så tänkte jag tvätta Milou :)
behöver själv duscha..
mamma,pappa,syrran och brorsan åker in till stan och handlar julklapparna.
jag är ganska glad nu.. är nöjd med min julklapps lista och det är snö ute !
bara snön håller och inga problem med kompisar och familj så kommer nog den här
julen bli fantastisk! :)

rulltårta :)

Tråkig lördag , fast ganska chill.
har suttit och ätit rulltårta och godis :)
Så gott!
suttit framför spegeln och tänkt på hur fan jag ska ha mitt hår.
på måndagen ska vi färga mitt hår :) ser fram emot e :)

Nu orkar jag inte blogga nå mer..
imorgon åker vi in till stan och handlar julklappar :)
har ännu inte julklapparna till vännerna...

Godis!

Hejsan !


Hela dagen har jag städat rummet.
dammsugat,tvättat golv..
Skit tråkigt. fast man blir så nöjd med resultatet.
Sitter och kollar gossip girl som en paus.
snart ska vi åka och hämta nå godis till kvällen.
har inte riktigt nån blogglust..

Gossip Girl

Lördag, hmm..
Idag tror jag att jag ska till mirjam , jag vet inte riktigt..
annars stannar jag hemma och städar och sätter upp granen.
nånu,sitter jag och äter morgonnål och tittar på gossip girl!
Usch , vad mkt man inte minns och har missat!

babadadadooo!


.______.

*jej*
Nu är det äntligen fredag !
Och jag vet inte exakt vad jag ska göra, bara nå sånt där spontant shit !
Kanske åker till Mirjam , eller nått. får se, om hon kontaktar mig.
nu ska jag åtminstone kolla lite nerladdat gossip girl season 2 ! *yep*


"love Song"

"Regrets and mistakes , memories they make "

Lyssnar på musik, har äti mat och idag ere Fredag !
ska kanske till mirjam idag  !får se !


Julklapps kris .. Över !

Jag har lugnat ner mig nu och skrivat ett dokument på vad jag ska köpa till mina vänner som julklapp.
har två vänner kvar som jag inte vet vad jag ska köpa till !
men i alla fall. ska börja städa rummet nu och sen försöka komma på någon present till wilma och emilia!
eftersom  jag inte vet vad jag ska ge dem ännu..
dokumentet:

BTW ! KLAPPAR TILL FAMILJEN BEHÖVS INTE TAGAS HEM FÖRE 22.12.2011

Julklapps lista  !

Emina:
godis kalender , rit saker,2xarmband

Emmi:
godis

Wilma:
godis

Mirre:
Schampoo,godis,doftljus,armband

Jentty:
doftljus,armband,godis

Linn:
doftljus,godis

Jeijaa:
godis,schampoo,glasfigur av nå slag

Mam:
godis, kaffe mugg elr. nå sånt

Pap:
godis, kaffemugg elr. nå sånt

Michelle:
godis,doftljus,hårspray

Kevin:
godis,staty(glasfigur)

Behövs från stenco:
Schampoo x 2 ( BEHÖVS TAGAS HEM FÖRE 20.12.2011)
hårspray x 1
doftljus X 4(inte alla samma doft) ( TRE BEHÖVS TAGAS HEM FÖRE 20.12.2011)
kaffemugg elr. glas figur x 4 (EN GLASFIGUR BEHÖVS HEM TAGAS FÖRE 20.12.2011)
rit häfte, pennor (inte färgpennor) TUSCH !! (BEHÖVS TAGAS HEM FÖRE 20.12.2011)

 Japp, så ser min julklapps lista ut !


Julklapps Stress (?)

Nu stressar jag !
Jag måste ha jul klappar fixade till mina kompisar till julfesten!
och de e :
Emina,Emmi,Mirre,Jentty,Jeijaa,Wilma,Linn
och sen också något till mamma , pappa, michelle, kevin!
och till jul är det  9 dar !
och til vår julfest är det ... 5 dar !
på fem dar ska jag skaffa 7 julklappar !
sen på de återstående fyra dagarna ska jag skaffa fem !
jag vet redan att åt syrran köper jag ett doft ljus, och milou så ska jag laga  någo crap!
Nåjah , byye

Emina <3

Aww, hittade just en perfekt rubrik :) Emina <3
Stackarn ligger hemma med ett brutet ben , pga bil olycka :(
Har vari och hälsat på henne en gång,  skulle vilja åka dit igen.
ska göra nån liknande present till henne och ge den åt henne.
men det kan jag göra när jag kommer hem , eftersom jag är ledig nu resten av dagen !
så när jag kommer hem , sitter vid stenco nu,väntar på skjuts, så måste jag

- städa rummet
- duscha , frissa ikväll
- laga en present åt emina , ofc :) jul klapp
-chill <3

fast jag vet inte exakt vad jag ska ta för saker till henne , har gjort ett armband åt henne.
talar med henne på facebook just nu, ska fråga vad hon vill ha för godis, så har jag åtminstone lite saker.
Känner mig som en hycklare. jag var inte dum mot Emina före olyckan, men inte var jag en perfekt vän heller, jag bjöd aldrig hem henne eller åkte till henne, hjälpte henne inte särskilt mycket och var inte särskilt mkt med henne i skolan heller, eller talade med henne särskilt mkt , känns som om någo av detta är mitt fel , jag vet ju att det inte är det men jag kan inte slippa känslan att jag kunde varit mera  snällare, hjälpsammare,artigare..
är rädd för vad folk säger bakom min rygg om mig när jag plötsligt är så himla snäll mot henne bara för olyckan.
sanningen är att jag vill göra allt , känns som om jag behöver en förlåtelse. jag vill göra upp för allt dåligt jag gjort just mot henne. Man vet aldrig när man inte får se dem igen , man vet aldrig hur mkt man skulle sakna någon tills dom helt enkelt inte finns där mera.. <3 Love you !

Idag ska jag alltså göra lite saker. åker som sakt till frissan runt 8,ska va där kvart över 9.
sen blir det att komma hem och göra färdigt för Fredagen , snart helg igen, snart jul !
Veckorna bara flyger förbi. Nästan all snö har smältat bort, tror det kommer komma mera till julen , eller hoppas.
hur skulle man kunna kalla det jul, eller ännu mindre vinter om det inte finns snö?!

jag tillägger en liten sak till listan
måste också

- hitta en lykta

Dagen har väl varit sådär. Matte provet gick åt helvetet ! 7+!
Men ska åka hem nu !

långt inlägg ...



Mr.You

Loool !

Nu ska jag äta nått och sen bara chilla med nån kakka film !

Krammmisar , Madde


Regnit -.-

HejsaaN!
Nu regnar det = snön smälter :'(
Nåjah , får hoppas att det kallnar till och snöar mera till julen.
Idag var helt ok. ganska chill egentligen.
Imorgon åker vi och simmar till vasa, jag behöver inte komma med *jej*
så då tror jag att jag ska spendera torsdagen med att

-städa rummet
-gå i badet , duscha
-kolla film
-CHILL!

och sen ska jag till frissan till Nancy :)
Ska klippa mig, sen på fredagen eller nått så färgar jag mig hemma,syrran gör det :)
ser fram emot det där badet :) ooh !
men vii har vanliga timmar först, imorgon får vi ut våra prov också, matte !
Hoppas på en 8!
så jag får sluta tolv då imorgon. Äntligen en avslappnings dag!
nu ska jag bara ta det lugnt och chilla, inga läxor tills imorgon !

Oooh ! Känner för att lyssna på musik :) <3

Juust nu:) Whata fluff ? Vad hände me mitt högra öga ?

Epic, wait for it, faaail!

/ Madde


" någo fel"

" jag vet inte vad som är fel,men enda sen han kom hem , eller åkte har hon bettet sig underligt,jag är rädd att det är något allvarligt"

nu ska jag just ta natten :)
Bajj, baaj!


Lucia !

Idag är det Lucia.
Jag ska på nå crap i bygdegården, så åker dit vid fem , sex tiden.
har ätit nu och ska bara chill. inga läxor !

Gonatt !

Nu har jag städat rummet, kollar ännu film och jag har övat på provet.
så snart ska jag antagligen börja gå och lägga mig.
fast ska kolla på film.
orkar inte blogga mera ida !

bah,bajj!

Matte,städa,film

Jag orkade inte blogga igår.  och hade inte lust idag heller.
Nåjah , dagen kommer gå ut på att öva på matte och städa rummet och just nu kollar
jag film , gossip girl säsong ett, har den på  film hemma :)
så kommer nog int blogg så mkt ida heller!
Bah,bajj


Vasa <3

Hejsan , nu sitter jag och ska kläda på mig, vi ska ti stan !
berättar mer när jag kommer hem !
sen måste jag göra matten, städa rummet och chilla resten av söndagen  !

Godis, Chips,Glass,Limonad !

... Kommer jag spendera kvällen med :)
Mina favoriter !
Ska bara chilla med lite ben och jerrys, annat gott, Tv , film.
Sen sova.
Imorgon får jag lov och öva på matte prov. vi har fått en Meeega stor läxa. Skit.


Inga sms

Nepp, jag har ZERO sms, ingen som vill nå av mei?
Janå,shit thaa same !
tänkte bara ta´t lugnt idag!
Tror nog jag går ut , får se.
Wilma , min kompis. hon vet inte att jag har denna blogg.
ingen av mina kompisar vet om den här bloggen egentligen.
hon försöker att komma på vad den heter.
men iaf. så hade hon oxå en "hemlig" blogg som int jag fick veta heller.
men sen så fick ja reda på det.
och så har hon lagat en ny nu , som jag tror är denna: www.wilma.webblogg.se
för hon heter wilma, e tolv . så det passar in. okej , skit i de.
konstigt inlägg?

Hejdå!

Snö <3

Idag har jag inga planer.
tänkt nog bara sitta hemma och kolla film,äta godis :)
Vann Amanda idol ?  Nej ,men va faan ! Jävla RETARDED SKIT UNGE !
okej , skit i he nu!
Kanske jag går ut och gör no..
e det tredje advent redan? skit , jul kommer snabbt.
jag har inte ens någon önskelista lagad ännu !
Nåjah , får lov och göra den idag då !

T r ö t t

*yep* nu e jag så himla trött, har äti nått efter att jag kommit hem , diskot var ganska så kul.
ligger och kollar på Oc :)
Nöördar. fast nu orkar ja inte blogga mera ida, bloggar imorrn!
jo , btw , haar jag glömt att nämna att vi har fått snö ?

Night !

Kramar , Madde

Skön Dusch *

Jappsit, nu har jag duschat, snart åker jag på disko !
där träffar jag emilia,Jennifer,mirjam, challe, wille och nån annan.
vädret är inte så falit.
vet int ännu vad ja ska ta på mig , får se det sen.
Men nu bloggar jag int nå mer , bloggar då jag kommer hem!
lugn och bra fredag ;)

Aww..

Beats me !

Snö storm

där ute snöar det som f*n
hörde på radion att det skulle bli snöstorm idag mot kvällen.
så nu blåser det snö och man vill inte gå ut.
smart som jag var gick ja hem med Wilma ,Charles och William.
fast det var kul :)
ni vet när ni går ut och snön blåser in i era ögon ? så e det här nu !
och det kommer bara bli värre.
Fast åker no på disko ändå !

Men nu ska jag laga våfflor <3

Godnatt !

Godnatt , nu tar jag natten.
var ganska så trött idag. eller jätte mkt !
så hoppas jag får vila nu, sova ut , yuu knuuww..

Godnatt , kramar , Madde

Oc. ännu :)

Hajsan !
varit inne på facebook , medans ja kollat på oc :)
och försökt kolla vilken färg jag skulle passa bäst i ...
men funkar int så bra !

Men i alla fall , så har jag städat mitt rum nu.
Mamma kom och sa att jag ska ti tandläkaren imorgon klockan tolv.
ska gå till skolan med Wilma och Charles :) Ska bli kul !

sen blir e chill och disko ;)

Nu har jag nördat !

japp, nu har jag nördat oc. och gör det ännu, kände bara för att slänga in ett fjolligt inlägg nu  !
Bajj, bajj !

Oc

Hejsan !

Har suttit och kollat Oc, tänkte bara chilla idag.
Inga läxor tills imorgon så jag tänkte bara slappa i sängen med dator och film och kanske städa rummet.
disco imorgon :) ska bli jätte kul !
mitt rum ser ut som värsta bomb nedslaget !
så nu ska jag chilla med Oc boxen och dator :)
Trevlig Torsdag !

Kramar , Madde

Chuck!

Hejsan , nu sitter jag och kollar chuck på teve 6.
ska försöka sova efter det.
men ska försöka städa upp i rummet nu och packa nån väska  !

Godnatt, bloggar inte mer idag  !

Kramar, Madde

Någo fel på blogg.se (?)

Hei !

Det är någo fel på blogg.se, inläggs sidan e int som den ska se ut ! så sorri om jag skriver fel !
Men nu  i alla fall, power club var ganska tråkigt. och nu har jag inget att göra.
ska antagligen bara förbereda mig för skolan imorgon , urrrk -.-
Det var något ja skulle göra men nu har jag glömt. jaha..
tror jag städar rummet och packar väskan och sen börjar jag antagligen dra mig mot sängen :)
Mys pys !

Kramar ,Madde


Stress (?)

Stressar jag ?

Nåja , nu har jag fixat håret och klätt på mig, ska åka tidigare, med Wilma <3
fast först klockan sex. eller lite före sex.
så nu har jag bara att äta kvar !

Bloggar när jag kommer hem !

Kramar , Madde

Power club!

Japp , snart ede power club. eller inte snart först 18.30..
men i alla fall så har jag gått i duschen och packat upp väskan.
men kan hända att jag åker tidigare dit :)
får se, nå iaf, så ska jag äta nått igen före jag åker.
Oo, längtar tills jag får färga håret !
denna färg skulle ja vilja färga mig
 typ den där. så nära som min egna hårfärg.

såhär vill ja klippa mig

egentligen har jag nog typ redan det där , men lite annorlunda.
håret e kortare än mitt , och luggen är tjockare än min också.

men nu ska jag kolla vilket godis jag ska ha med mig och sen vilka kläder jag ska ha på mig och sen kolla om kanske Wilma och Mirjam ska komma tidigare till power club.

bajj,bajj <3

hm <3

Nu sitter jag och kollar runt på hm.
och försöker göra en önske lista , men vet int riktigt vad ja skulle vilja ha..
har ätit och jag bara orkar inte packa upp, men jag måst.
ska försöka nu åtminstone.

Hemma igen !

Hejsan !

Nu e jag hemma igen ! Ganska skönt.
Så himla jobbit att sitta i en bil flera timmar per dag -.-
Skulle helst bara vilja sova nu, har sovt cirka fem -sex timmar per natt.
tiiidig väckning, redan klockan 6!
Men om jag sover nu så kan jag inte sova på natten.
Idag tänkte jag nog bara packa upp, göra nån present och sen mot kvällen så åker jag på power club.
sista gången ida. :'(
Tog inte så mkt foton , faktist inga alls.
fast kan hända att jag orkar ta foto på det jag handlat, några klädesplagg. 
Har riktigt lust att göra om en tröja just nu, en gammal en , haft den sen sommaren.
men jag skulle vilja korta av den. den e en längre modell och jag vill inte ha den så. 
Men nu ska vi snart äta, så jag packar upp så gott ja hinner, ingen e inne på facebook.
Oj, hallå? dom e ju i skolan! 
glömt det -.-
så nu packar jag upp, äter, gör nån present och så chillar jag tills power club, går i duschen nån gång före power club. 
nu ska jag bara lyssna på musik och ta det lugnt!  

bild på tröjan jag vill korta av ..

Okej jag tänkte ta en ny bild där jag hade redigerat bort den delen jag ville ha bort men nu hittar jag den ingen stans.
nå ialla fall , så vill ja ha den liksom , "normal" längd (?)
Nu musik , och upp packning , sen mat och så måste jag visa mamma nå kläder. på hm:s web sida  !

---------> Svergie ! <3

Nu e jag HELT färdig packad !

Snart bär det av till svergie, eller egentligen Åbo, åker med bilen till Åbo och därifrån går båten.
Lagade just på mascara , ska ta bort det* Bara klibba. Shit, va Lame man e .
Sitter och lyssnar på musik , mamma och pappa vet ja int var di är , men di kommer.
sen så måste jag bara äta nått och sen åker vi.
ska försöka att sova på bilen !
tar typ fyra timmar dit, usch ork siti i en bil så länge..
Jag e på topp humör just nu !
e så himla glad !
*häppi*
nåjah , vet int riktigt hur jag ska sluta detta inlägg.
Kommer sakna er.
 Hörs !

Kramar, Madde.

" ingen e som du , du e bara du , och du passar som det. du e så himla söt, snäll,rolig.
kan inte fatta att du faktist orkar tala med nån som jag(?)
du anar inte hur mkt jag skulle vilja krama och kyssa dei varje gång jag ser dei.
jag kan inte titta dei i ögonen, jag skulle inte kunna behärska mig.
Du anar inte hur mkt jag skulle vilja säga ,
jag älskar dei. utan att mena något annat."


Hoppas du vet vem du e.


Ooorkaa.

Hur ska man orka med allt just nu ?

Nej, inget ska få sänka mitt humör just nu, ska bli så himla kul med svergie.
Fast jag har ingen aning om var mamma och pappa e.
helt borta .
Borde vi inte börja åka snart.
Fan va hungrig ja bleev mitt i plötsligt.
Shit, satt och kollade genom nå saker och hittade en blogg till som jag har här.
vill inte ge er länken ,sri.

nåjah, hinner no me ett till inlägg..

Svergie idag !

*jej* Svergie , äntligen !
Vet inte om jag hinner blogga mera än detta.
Kan hända att vi börjar åka redan klockan tolv.
Just nu sitter jag och äter morgonmål. efter det går jag derekt i duschen.
sen när jag kommer ut tillbaka kanske klockan e ? 11 ?
och då har jag lite kvar att packa. och vi har inga filmer att ta med ännu.
så vi behöver fundera på det nu oxå!
sen så ska vi oxå ner till banken, ta ut nå pengar ~
och med hunden till farmor och farfar.
Kommer sakna honom så mkt !
Nåjaa, just in case att jag int hinner blogga mera idag!
Heeejdå ! ses på onsdagen !<3


svergie imorrn.

Occeej , sista inlägget för idag , hinner kanske med två tre små inlägg imorgon.
ska åtminstone försöka.
men i alla fall, nu har jag packat och tänkte gå och lägga mig, så jag e pigg imr.
mamma och pappa har redan gått och lagt sig.
fast ja e inte trött, men går antagligen och lägger mig nån gång vid halv tolv (?)
tänkte bara sätta mig i sängen och mysa under täcket, me Milou och spela nå spel på datorn.
e som besatt av mahjong titans ( stavfel ? )
kanske uppdatera facebook statusen..
men iaf, bloggar int mer idag , försöker imorgon.

Godnatt !


Puss och kram <3

/ Madde

Pretty Woman

Kollade just på pretty woman. 
den var ganska brah.
Nu sitter jag och packar och lagar musik till telefonen.  
har int så mkt bra musik just nu, men laga tit nå tre fyra låtar..
Rihanna och jessie j !

Nåjah , slänger in ett inlägg imorgon före jag åker och några till idag :)


Youtube.com

Japp, nu har jag städat och packat.
sitter och nördar klipp på youtube.
har huvudvärk.
antagligen för att jag int har drucki nå på länge och int alls vari ute idag !*öppnar fönsterluckan*
suttit och lyssnat på  price tag hela dagen.
/  M


Musik <3

Ångest...

Jag vet inte..men det känns som om jag har ångest. över resan.
jag vet inte varför men det bara känns så.

nåjah. nu har jag äti lite pizza, och spelat spel på datorn.
så nu ska jag städa upp i rummet efter Mirjam och Wilma och sen börjaar jah packaa.

needed.

- pyjamas
-underkläder
-bytes kläder
-pengar
-filmer till bilen
-kudde(?)
-tandborste (tas imoron)
-kameran
-bärbar dvd spelare
-laddare till dvdn
- nått att läsa(?)

så , tror det e allt.
men jaaaa, ska börja nudå !




Charles , min första besökare.

Hahha, sitter på facebook och nördar.
chattade med charles. gav honom länk till bloggen och nu blev han min första besökare !
In Your Face !

:)

fick lust att spel nå nu ..

Pizza :)

jo, nu har jag kommit igång med bloggen.
aum, designen tog ganska länge att få upp, fattar noll med dom här textmallarna.
men i alla fall så e den bara tillfällig. (stavfel?)
nåjah, till nå anna nu.
Som sakt tänkt jag bara chilla idag, mamma och pappa kommer just hem från stan och de har köpt pizza :)
Tack , tack , tack !
så tänker avnjuta pizzan nuu <3

så jobbigt att skriva inlägg, min "raderar" tangent är så trög att man int kan radera med den, och ja som skriver så mkt fel, huhuu,, jobbit !


a few things.

heeejj.
idag så tänkte jag bara chilla , packa väskan till svergie och städa upp i rummet.
igår va jätte kul , tack  !
tänkte oxå sitta framför datorn och  fixa med bloggen,typ presentation,design, utseende och stuff.
jag ska inaktivera min blogg på soclog.se,tar bloggpaus,bara för att få igång denna blogg :)
men nu ska jag börja med presentation , sen temat, och så ser vi om jag ork laga  nån design idah:)

Pytte litet inlägg ^^

Jannåå, hade inget att göra så jag slänger in ett inlägg.

Idag ere Lördag, eller söndag nu.
igår va e Fredag , vi startar med det.

Fredagen -

jag vaknade och åkte till skolan , efter att ha ätit,lagat mig färdig
kom hem och chillade, åt nå mat, lyssna på nå musik.
sen på kvällen kolla man på Idol , moa <3 for ut, skit och piss.
gick och la mig ganska tidigt, nån gång runt tolv (?)
sen vakna jag runt halv elva..

Lördagen-
efter att ha legat och slöat i sängen steg jag upp. traskade ner och åt morgonmål.
sen så åkte vi in till affären och handlade, sku ha nå kompisar över och sova.
sen när ja kom hem började jag att städa.
jag
-dammsugade och städade rummet
- torkade damm och tvätta spegeln
- skölde av bord och städade ur lådor.

sen så gick ja ut med hunden , åt nå mat. sen hoppa man i duschen och började göra sig färdig.
nån gång vid sju kom mirjam och wilma hit, skulle sova över.
vi bara prata först, men sen gick vi ut och fjollade i nån timme , sen så gick vi in och spelade Wii.
sen talade vi och nu sitter jag och lyssnar på då dom snarkar, dom har redan slocknat, men jag e int nå trött.
Milou söötiisen ligger och sussar i min säng <3
antar att jag ska börja försöka sova lite också, tar vovven och myyser en stund :)


sen imorgon , söndag -.-
så blir det bara att städa och packa eftersom jag åker till svergie med båt på måndagen till onsdagen , kameran följer såklart meeed ~
men det tar vi senare.. fick mega blogglust , bara sådär ~ nååjah, ögonen känns allt tungare.
så god natt, bloggar sen då jag vaknar eller nått.


Nyy blogg nudåå

Heejsan !
nu har ja skaffat ny blogg :)
har redan en  på soclog.se , www.madeleinesten.soclog.se beeesöök
header kommer int på länge. orkar int börja arbeta me nå sånt nuuuh ~
sorri för uppdatering mitt i natten !
ganska kul faktist :)
nåjah, lite fakta om mig

Madeleine Sten heter jag , 12 år , fyller i maj. älskar mina vänner, famlij och djur. har en hund själv, Milou.
kommer blogga om vardagen , bland annat.
foto , text och video kommer upp här, kan hända att ja int uppdaterar mkt, har tre andra bloggar att sköta, fjärde denna :)
nåjah , sov gött !

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0